Autor Tópico: RUMOR: Fujifilm poderá lançar um novo modelo GFX no primeiro trimestre de 2021  (Lida 208 vezes)

Fábio Kruschewsky Lemos

• Trade Count: (0)
  • Freqüentador(a)
  • **
"...RUMOR: New Fujifilm GFX Camera Coming First Quarter 2021..."

Do "site" Fuji Rumors:

"...I have it multiple confirmed from trusted sources, that the next Fujifilm GFX camera will come in the first quarter 2021 (between January and March)..."

Fonte: https://www.fujirumors.com/rumor-new-fujifilm-gfx-camera-coming-first-quarter-2021/

André Sena

• Moderador(a) Global
  • Trade Count: (25)
  • Referência
  • A foto é minha e eu faço o que eu quiser com ela.
 :snack:

curioso para ver o que vai ter de novidade.  :assobi:
André Sena
@sena_andre

felipemendes

• Benfeitor
  • Trade Count: (9)
  • Referência
  • A teoria sem a prática vira "verbalismo".
    • Meu Flickr
Tomara que seja o preço!
Felipe

André Sena

• Moderador(a) Global
  • Referência
André Sena
@sena_andre

Thales Souto

• Moderador(a) Global
  • Trade Count: (29)
  • Referência
  • "Fotografia é um hobby viciante"
Também já vi esse rumor semana passada... mas vai ser salgado!
Sony A7III + Tamron 28-75 2.8 + Samyang 14 2.8 + Godox + tripé fuleiro de 35 dólares
"Polímeros, aulas, família e fotografia. Não necessariamente nessa mesma ordem...."
Meu canal no YouTube sobre fotografia: http://www.youtube.com/channel/UCCS35q7G_BRE6aVdXXEOKNg
Instagram: @souto_thales

Ernesto

• Mecenas
  • Referência
  • 1° Mecenas do Forum
Bem que poderia ser a GFX 100R  :wub:
"You can fool all the people some of the time and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time." - Abraham Lincoln

Fábio Kruschewsky Lemos

• Freqüentador(a)
  • **
Bem que poderia ser a GFX 100R  :wub:

É possível! 

De acordo com os rumores recentes, a nova câmera terá 102MP e será (bem) menor que a GFX 100:

"...RUMOR: Next Fujifilm GFX with 102 Megapixel (not Monochrome) and Much Smaller than Fujifilm GFX100..."

"...The next Fujifilm GFX will have the same sensor of the current Fujifilm GFX100, hence a 102 megapixel backside illuminated Bayer sensor with full phase detection coverage. Which still today is basically the state of the art when it comes to sensor technology.

Also, it will be much smaller than the current Fujifilm GFX100
..."

Fonte:  https://www.fujirumors.com/rumor-next-fujifilm-gfx-with-102-megapixel-not-monochrome-and-much-smaller-than-fujifilm-gfx100/

André Sena

• Moderador(a) Global
  • Referência
legal!!!

será que teremos atualização das GFX50R e S?
André Sena
@sena_andre

Ernesto

• Mecenas
  • Referência
  • 1° Mecenas do Forum
É possível! 

De acordo com os rumores recentes, a nova câmera terá 102MP e será (bem) menor que a GFX 100:

"...RUMOR: Next Fujifilm GFX with 102 Megapixel (not Monochrome) and Much Smaller than Fujifilm GFX100..."

"...The next Fujifilm GFX will have the same sensor of the current Fujifilm GFX100, hence a 102 megapixel backside illuminated Bayer sensor with full phase detection coverage. Which still today is basically the state of the art when it comes to sensor technology.

Also, it will be much smaller than the current Fujifilm GFX100
..."

Fonte:  https://www.fujirumors.com/rumor-next-fujifilm-gfx-with-102-megapixel-not-monochrome-and-much-smaller-than-fujifilm-gfx100/

Que legal !!!!

:clap:   :worship:

Então uma "100R" deve ser lançada mesmo !!!
"You can fool all the people some of the time and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time." - Abraham Lincoln