Autor Tópico: WORKSHOP - HDDSLR Cinema with Vincent Laforet  (Lida 2983 vezes)

rodrigofaria

  • Trade Count: (0)
  • Freqüentador(a)
  • **
  • Mensagens: 285
Online: 11 de Junho de 2010, 20:13:42
Pessoal,

procuro pessoas aqui do forum para juntar o dinheiro comigo e baixar um workshop muito legal que aconteceu nos site CreativeLive.com (EM INGLÊS). um curso com o renomado diretor Vincent Laforet. Verifiquem mais detalhes sobre o curso em: http://creativelive.com/courses/vince_laforet/

Custo: US 129,00

Rachamos os custos, eu compro, faço o download e disponibilizo o download no meu servidor para os que comprarem...

ME MANDEM UM PM OS QUE SE INTERESSAREM...



In this course, first-time filmmakers and photographers making the transition into video will be introduced to many of the core building blocks necessary to make their first short films.

Vincent will provide an introduction to cinema theory and present information about gear designed to provide consistent results when using the latest HDDSL cameras.

We will explore the use of a variety of lenses, fluid heads, external monitors, follow focus units, JIBs and Sliders. Students will come away from this online workshop with a good understanding of what tools they need for their productions, and when and how to best use them.


Marcelo Benthien

  • Trade Count: (0)
  • Novato(a)
  • Mensagens: 1
Resposta #1 Online: 15 de Junho de 2010, 21:25:37
Olá amigo, sou novo nesse espaço, mas, tenho interesse!
MP